האם כדאי לכם לשקול לקנות עסק לרכב מעל 3.5 טון?

אנחנו כבר יודעים ומכירים את החשיבות של רכב לעסק.

עם זאת, בעלי עסקים רבים מתלבטים, איזה רכב לקנות לעסק שלי?

אז קודם כל, לפני שנפרט בכתבה הנ"ל על הנושא שאליו התכנסנו, אנחנו רוצים להבליט שקודם כל, תקנו את הרכב שמתאים לעסק שלכם, כלומר שיכול למלא את הצרכים של העסק שלכם נאמנה.

זה יותר חשוב מכל דרך לחסוך כסף על רכישה, כי רכב שיעמוד לרשותכם בצורה אמינה וטובה, יביא לכם פרנסה ויחסוך לכם הרבה כאב ראש וכסף בעתיד.

רכב מעל 3.5 טון

עם זאת, היום בעלי עסקים רבים מגלים את האופציה שהיום בעלי עסקים רבים מגלים את האופציה של קניית רכבים גדולים, מעל 3.5 טון.

מצד אחד, רכבים כאלו הם בעלי הוצאות שוטפות גבוהות לקניית רכבים גדולים, מעל 3.5 טון. מצד אחד, רכבים כאלו הם בעלי הוצאות שוטפות גבוהות.

כלומר, בדרך כלל מדובר על רכבים חזקים. רכבי םכאלו צורכים הרבה דלק, ובכללי הטיפולים שלהם יהיו יקרים יותר, וגם תשלומי אגרה, תשלומי ביטוח וכו'.

אבל מצד שני, היתרון של רכבים כאלו זה ההכרה של מדינת ישראל בהם כמוכרים במס.

למעשה, על רכבים כאלו אתם יכולים לקבל 100% החזר מס, שזה פשוט חיסכון אדיר. בנוסף, יש היום מגוון ענק של רכבים סופר יעילים לבעלי עסקים רבים.

כמו למשל טנדרים שהם עם קצת יותר שרירים, ויכולים לספק לבעלי עסקים כמו חשמלאים, שיפוצניקים וכו', אחלה אלטרנטיבה, לרכבים המסחריים הקטנים יותר.

איך מתייעצים בנוגע לרכבים?

עם זאת, למרות שרכב מעל 3.5 טון יכול בהחלט לחסוך לכם הרבה כסף, כדאי ללכת להתייעץ עם חברת ליסינג מקצועית שיכולה להתאים את הצרכים של העסק שלכם לרכב המתאים, כמו כפפה ליד.

בנוסף, בתהליכי ייעוץ כאלה, ייקחו בחשבון את כל המשתנים שיכולים לעזור לכם לחסוך כסף מול המדינה, כמו קניית רכב מעל 3.5 טון על מנת לחסוך את המס הגבוה שצריך לשלם על רכבים.

בנוסף, רכבים רבים כאלו ניתן לקנות במסלולים לעסקים שכוללים קניית רכבים במימון ובכך עוזרים לעסקים רבים בישראל לקנות רכב לעסק מבלי לשבור את החשבון בנק, ומבלי לשבור את הכיס.

בצורה כזאת תוכלו להתחדש ברכב שבאמת מתאים לעסק שלכם וגם לחסוך המון כסף. שתהיה לכם נסיעה נעימה.

אולי יעניין אותך גם